Reklamační řád Flexity

Jako každému kvalitnímu eshopu, který se snaží dělat si poctivě svou práci se snažíme, aby vždy vše proběhlo hladce. Přesto se i nám může stát, že uděláme chybičku, jsme tu však vždy proto, abyste si mohli být jisti, že nakonec dopadne všechno dobře :) Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postup je jednoduchý:

VRACENI ZBOZI

  1. Vyplňte online formulář (slouží jako reklamační požadavek): ONLINE FORMULÁŘ ( https://flexity.zendesk.com/hc/sk-sk/requests/new )
  2. Pro zásilky objednané kurýrem nám zboží zašlete bezpečně zabaleno na adresu:

Flexity (s-kontrakt, s.r.o.)

Borská 1

84104

Bratislava

  1. Pro zásilky objednané prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny můžete využít benefit bezplatného vrácení pomocí sítě Zásilkovna a aplikace "Mezi námi" https://www.zasilkovna.cz/mezi-nami/
  2. Pro vrácení pomocí Zásilkovny zvolte v online formuláři "žádám vrátit přes Zásilkovnu" a pošleme Vám kód pro vrácení zboží, pak stačí jen balík bezpečně zabalit a odnést na jakoukoliv pobočku sítě Zásilkovny.
  3. V případě poškození zboží nám prosím nahrajte foto do přílohy v online formuláři.

INFORMACE

Pro zasílané zboží:

  • přiložte číslo objednávky (stačí napsat na balík)
  • prosím uložte si i podací číslo pošty pro případ hledání zásilky
  • nemusíte posílat email / telefonovat pokud jste odeslali online formulář (zprávy evidujeme)
  • k podání reklamace není nutné mít obal, ale je vhodné v něm zboží prodávat.
  • nemusíte nám posílat kopii objednávky, ani fakturu (tyto údaje evidujeme elektronicky)
  • Z hygienických důvodů ponožky, tílka, podprsenky nevyměňujeme. Oblečení nesmí být nošeno ani se v něm nesmí cvičit, nesmí být vyprané a mít poškozený či deformovaný materiál. Zboží musí obsahovat původní štítky.