Vrácení zboží a reklamace

Jako každý kvalitní e-shop, který se snaží dělat si poctivě svou práci se snažíme, aby vždy vše proběhlo hladce. Přesto se i nám může stát, že uděláme chybičku, jsme tu však vždy pro vás :) Vážíme si peněz, proto při odstoupení od objednávky vrátíme úhradu do 2 pracovních dnů. Pokud potřebujete vrátit zboží, postup je jednoduchý:

VRACENI ZBOZI

  1. Postupujte podle kroků ve "Flexity Samoobsluze" výše.

  2. Zboží můžete vrátit dvěma způsoby buď na naši adresu, kterou naleznete níže nebo pomocí výdejních míst Zásilkovny

  3. KLIKNUTÍM ZDE si zakoupíte službu pro vrácení zboží pomocí výdejních míst Zásilkovny (nejlevnější způsob vrácení). Informace dostanete po vyplnění formuláře.

  4. Vrácení zboží pomocí výdejních míst Zásilkovny je pro objednávky do 10 kg a zásilky splňující parametry uvedeny níže

  5. Maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm

  6. Maximální součet všech tří stran zásilky do 120 cm (např. Zásilka o rozměrech 50 × 40 × 30 cm)

  7. Pokud zboží nesplňuje tyto parametry, je třeba jej zaslat na naši adresu níže.

  8. Nezapomeňte, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originálním obalu, spolu se všemi doplňky a štítky.

  9. Zboží nám zašlete na adresu do 14 dnů od zakoupení (dobírky nepřebíráme)

     

flexity s.r.o.

Saratovska 6/D

84102

Bratislava

 Slovensko

INFORMACE

Pro zasílané zboží:

  • přiložte číslo objednávky (stačí napsat na balík, platí pouze pro zaslání na adresu)

  • prosím uložte si i potvrzení o odeslání zásilky pro případ hledání zásilky (platí pouze pro zaslání na adresu)

  • nemusíte posílat email / telefonovat pokud jste odeslali online formulář (zprávy evidujeme)

  • nemusíte nám posílat kopii objednávky, ani fakturu (tyto údaje evidujeme elektronicky)

  • z hygienických důvodů ponožky, tílka, podprsenky nevyměňujeme. Oblečení nesmí být nošené ani se v něm nesmí cvičit, nesmí být vyprané a mít poškozený či deformovaný materiál. Zboží musí obsahovat původní štítky.

  • balení a způsob doručení, které používáte by mělo být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení

  • peníze za vrácené zboží posíláme výhradně bankovním převodem.

 

Proč není vrácení zdarma?

Náš důvod je jednoduchý. Žádáme naše vážené zákazníky, aby si své objednávky zkontrolovali a vybrali si správné zboží, čímž pomohou minimalizovat dopad na životní prostředí spojený s případným vrácením zboží (doprava, balení ...). Neustále se snažíme zdokonalovat informace k produktům, abyste si uměli vybrat správně napoprvé. Máte u nás dostupný a kvalitní tým podpory, který pomůže zodpovědět všechny otázky, případně Vám lépe přiblížit produkt (detailní foto, video, audio apod.) před nákupem.

REKLAMACE CZ

  1. Postupujte podle kroků ve "Flexity Samoobsluze" výše.

  2. Vrácení reklamovaného zboží je bezplatné pro objednávky do 10kg a zásilky splňující parametry uvedeny níže

  3. Maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm

  4. Maximální součet všech tří stran zásilky do 120 cm (např. Zásilka o rozměrech 50 × 40 × 30 cm)

  5. Pokud zboží nesplňuje tyto parametry, je třeba jej zaslat na naši adresu níže

  6. Po vyplnění reklamačního formuláře dostanete od nás ID kód. Balík přinesete na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny a nahlásíte ID kód. Seznam výdejních míst https://www.zasilkovna.cz/pobocky

  7. Doporučujeme stáhnout aplikaci Zásilkovna (Packeta)

  8. V případě zboží s většími rozměry nám prosím zašlete bezpečně zabalené zboží na adresu (dobírky nepřebíráme)

flexity, s.r.o.

Saratovska 6/D

84102

Bratislava

Slovensko

 

INFORMACE

Pro zasílané zboží:

  • přiložte číslo objednávky (stačí napsat na balík, platí pouze pro zaslání na adresu)
  • prosím uložte si i potvrzení o odeslání zásilky pro případ hledání zásilky (platí pouze pro zaslání na adresu)
  • nemusíte posílat email / telefonovat pokud jste odeslali online formulář (zprávy evidujeme)
  • nemusíte nám posílat kopii objednávky, ani fakturu (tyto údaje evidujeme elektronicky)
  • balení a způsob doručení, které používáte by mělo být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení.

Abychom mohli vyhodnotit, zda se na váš poškozený produkt vztahuje záruka, prosím, zašlete nám fotografii produktu spolu s popisem poškození na info@flexitylife.cz nebo do formuláře a my se vám obratem ozveme s dalšími instrukcemi.

Jakmile obdržíme produkt, který chcete reklamovat, odešleme ho výrobci k posouzení reklamace. Prosím, mějte na paměti, že tento proces může trvat do 30 dní.

Pokud vrácený produkt zahrnuje výrobní vady*, postaráme se o jeho výměnu za nový a bezchybný kus a odešleme Vám ho na naše náklady. V případě, že se produkt, který se rozhodnete reklamovat, již nevyrábí, vrátíme Vám za něj peníze. Upozorňujeme, že doručení náhradních produktů, které nemáme momentálně na skladě, může trvat několik dní.

* Výrobní chyby jsou nedostatky vzniklé během procesu výroby z důvodu nedodržení standardů výrobce pro daný typ produktu. Za výrobní vady se nepovažují nedostatky týkající se designových vlastností produktu. Za výrobní vady se taktéž nepovažují poškození způsobené vlastní příčinou nebo nesprávnou manipulací produktu.

POSKOZENY BALIK

  1. V případě, že při přebírání zásilky je balík viditelně poškozen, prosím nepřebírejte ho. Vyfoťte si poškozený balík.

  2. Co nejdříve je třeba kontaktovat Zásilkovnu emailem: reklamace@zasilkovna.cz nebo přes jejich tel. linku +420 216 216 516 a nahlásit poškození balíku.

  3. Nahlaste nám poškozený balík také na info@flexitylife.cz