Duševní zdraví a meditace

Základní metodou Zen nebo zen-buddhismu je meditace v podobě tichého sezení s otevřenýma očima. Nezáleží už na tom, jestli sedíme na zabutone a meditační podložce s polštářem nebo na židli. Principy zenu můžeme uplatňovat v běžném životě při každodenních činnostech.

Zen není náboženství a nesouvisí s dosahováním nějakých námi stanovených cílů. Nejlepší je získat přímou zkušenost, abychom pochopili o co jde a to přímo v meditačním centru nebo na meditačním ústraní.

PRODUKTY

MEDITAČNÍ POLŠTÁŘE NA SEZENÍ A MEDITACI

MÁLA KORÁLKY MEDITAČNÍ

INDICKÉ VONNÉ TYČINKY A KUŽELY

TRADIČNÍ BAVLNĚNÉ KOBERCE NA JÓGU

TIBETSKÉ ZPÍVAJÍCÍ MÍSY A GONGY

ZEN A MEDITACE

ZDRAVÍ, ZERO-WASTE, WELLNESS A RELAX

ČLÁNKY

MEDITACE - TECHNIKY, BENEFITY A CENTRA URČENO I PRO ZAČÁTEČNÍKY

MINDFULNESS A PÁR TIPŮ SPOJENÝCH S TRÉNOVÁNÍM VŠÍMAVOSTI PRO LEPŠÍ SPÁNEK

3 JEDNODUCHÉ ZPŮSOBY JAK RELAXOVAT

JAK SI VYBRAT MEDITAČNÍ POLŠTÁŘ

ZÁKLADY O ZPÍVAJÍCÍCH TIBETSKÝCH MISKÁCH A JEJICH ÚČINCÍCH

10 TYPŮ NA MALIČKOSTI, KTERÝMI DOKÁŽEME VYKOUZLIT LEPŠÍ DEN SOBĚ I DRUHÝM A POSTARAT SE TAK O DUŠEVNÉ ZDRAVÍ

VIDEÁ