8 tipů na jóga cviky večer pro lepší spánek u zdi

Jóga je jemný a regenerační způsob, jak zpestřit váš den. Národní průzkum v USA zjistil, že více než 55% lidí, kteří se věnovali józe, potvrdilo, že jim pomáhá lépe se vyspat. Více než 85% uvedlo, že jóga pomohla snížit stres.

Váš dech je klíčem k tomu, abyste si v těchto pózách mohli odpočinout. Dech v józe je stejně důležitý - ne-li důležitější - jako fyzická póza. Používejte jemnou a uklidňující jógovou dechovou techniku ​​zvanou Ujjayi, také známá jako "dech šumění moře" nebo "vítězný dech". Zhluboka se nadechněte nosem. Se zavřenými ústy vydechněte nosem a stáhněte si zadní část krku, jako byste říkali "ha", ale ústa mějte zavřené. Tento výdech by měl znít jako vlny oceánu (nebo jako Darth Vader z Hvězdných válek :). Tímto pomalým a stálým dechem se uklidněte v každé z těchto póz.

Cvičte tyto jógové pózy těsně před spaním a vydržte v nich asi 3 až 5 minut. Použijte svůj dech Ujjayi v každé póze, s výjimkou závěrečné Savasana, kde se váš dech vrátí do normálu. Tyto regenerační jogovové pozice zmírňují napětí a stres na konci dne.

Čím více budete tyto pózy cvičit pravidelně, tím je pravděpodobnější, že si dobře odpočinete. Pozice ukazujeme na jednu stranu - v případě varianta samozřejmě zopakujte i na druhou stranu. Pokud nemáte v ten večer už dostatek času klidně si vyberte jen 2-3 pozice a dovolte tělu se uvolnit, nechte působit gravitaci ve svůj prospěch a připravte se na lepší spánek.

ako spat lepsie

joga cviky spanok

cviky na spanok

joga cviky pre lepsi spanok

lepsi spanok

cviky pre lespi spanok v noci

spanok

ako na nespavost

Další tipy na sestavu pro lepší spánek najdete na našem blogu Jogahunter.sk: 5 + 1 jóga cviků pro dobrý spánek.