8 tipů na jóga cviky večer pro lepší spánek u zdi

Jóga je jemný a regenerační způsob, jak zpestřit váš den. Národní průzkum v USA zjistil, že více než 55% lidí, kteří se věnovali józe, potvrdilo, že jim pomáhá lépe se vyspat. Více než 85% uvedlo, že jóga pomohla snížit stres.

Váš dech je klíčem k tomu, abyste si v těchto pózách mohli odpočinout. Dech v józe je stejně důležitý - ne-li důležitější - jako fyzická póza. Používejte jemnou a uklidňující jógovou dechovou techniku ​​zvanou Ujjayi, také známá jako "dech šumění moře" nebo "vítězný dech". Zhluboka se nadechněte nosem. Se zavřenými ústy vydechněte nosem a stáhněte si zadní část krku, jako byste říkali "ha", ale ústa mějte zavřené. Tento výdech by měl znít jako vlny oceánu (nebo jako Darth Vader z Hvězdných válek :). Tímto pomalým a stálým dechem se uklidněte v každé z těchto póz.

Cvičte tyto jógové pózy těsně před spaním a vydržte v nich asi 3 až 5 minut. Použijte svůj dech Ujjayi v každé póze, s výjimkou závěrečné Savasana, kde se váš dech vrátí do normálu. Tyto regenerační jogovové pozice zmírňují napětí a stres na konci dne.

Čím více budete tyto pózy cvičit pravidelně, tím je pravděpodobnější, že si dobře odpočinete. Pozice ukazujeme na jednu stranu - v případě varianta samozřejmě zopakujte i na druhou stranu. Pokud nemáte v ten večer už dostatek času klidně si vyberte jen 2-3 pozice a dovolte tělu se uvolnit, nechte působit gravitaci ve svůj prospěch a připravte se na lepší spánek.

jak spat lepe

joga cviky spanek

cviky na spanek

joga cviky pro lepsi spanek

lepsi spanek

cviky pro lespi spanek v noci

spanek

ako na nespavost

Další tipy na sestavu pro lepší spánek najdete na našem blogu Jogahunter.sk: 5 + 1 jóga cviků pro dobrý spánek.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení