FAQ - aka časté otázky

Abychom se mohli více věnovat rozvoji eshopu a přidávání nových skvělých věcí, potěší nás, když zkusíte odpověď na svou otázku vyřešit na této stránce, než nám napíšete :) Nezlobte se pokud Vás odkážeme na tuto sekci, věnovali jsme čas právě tomu, abychom ji připravili pro Vás.

Pokud zde odpověď nenajdete, jsme Vám plně k dispozici:

 

ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM, CO TEĎ?

nie je skladom

 

V ukázkách příkladu můžete vidět:

- šedý box "na objednávku", když přejedete myší, zobrazí se dodatečné info o možnosti, kdy zboží bude, při některých dodavatelích jsou jiné podmínky, čas doručení

- nejzazší termín - čas dodání se snažíme uvádět "s rezervou", čili je vždy možné a často se stává, že zboží je zde mnohem dříve. Pokud potřebujete zboží do určitého dne, pak je lepší nám už napsat (můžete využít smartsupp např.) A my Vám odpovíme přesně

- Sledovat cenu - pod touto fičúrkou se skrývá ještě možnost "upozornit na dostupnost", čili kromě sledování ceny, můžete dostat i info o tom, že produkt je opět skladem na zadaný mail :)

 

JAKOU PODLOŽKU SI VYBRAT NEBO STŘEDNÍ CESTA

K této oblíbené tématu jsme připravili několik článků a dokonce i videí, abychom Vám pomohli s výběrem :)

Na Flexity najdete:

https://www.flexitylife.cz/tipy/7-tipu-jak-si-vybrat-tu-spravnou-jogamatku-na-cviceni/

Na naší stránce věnované podložkám:

https://podlozkynajogu.cz/velky-10-bodovy-pruvodce-vyberem-podlozky-na-jogu/

Nebo ty nejoblíbenější:

https://podlozkynajogu.cz/3-nejoblibenejsi-podlozky-na-jogu-v-cesku/

Pokud byste hledali ještě něco specifičtější doporučujeme ještě zkusit naše vlastní ručně zpracovány filtry v levé části stránky:

filtre

Pokud byste ani tak nepochodili, klidně nám napište :)

Neprošla mi platbaP ŘES GoPay

Nic se neděje, do hodinky přijde opětovný email s linkem na úhradu - dostanete se spátky jakoby na konec objednávky k úhradě :) Pokud by dlouho nechodil tak nám zkuste napsat a vyřešíme to.

 

ZBOŽÍ NELZE VLOŽIT DO KOŠÍKU

Pro některé produkty máme zrušen tzv. nákup do minusu, kdy si můžete zboží objednat "na objednávku".

Většinou jde o zboží, kde je čekací doba delší než 3-4 týdny. V tomto případě nám stačí napsat a dáme Vám vědět kdy zboží opět bude k dispozici. Některé produkty si můžete takto i "předobjednat".

 

Děkujeme za pochopení, trpělivost a vstřícnost! Vše dobré se vám vrátí :)