Jak nakupovat

NÁKUP ZBOŽÍ NA FLEXITY.SK JE VELMI JEDNODUCHÝ, INTUITIVNÍ A MŮŽEŠ HO REALIZOVAT ZE VŠECH ZAŘÍZENÍ. AK BY SI SI NEBYL JISTI, PŘEČTI SI KRÁTKÝ POSTUP:

 

1. VYBER SI SVŮJ ZBOŽÍ Z NABÍDKY

Pomocí kategorií v menu si můžeš zvolit o jaký druh produktu máš zájem a filtrováním v levém bočním panelu si nastavíš přesněji vlastnosti produktu, který právě hledáš. Můžeš použít také vyhledávač ve vrchní části stránky, který ti vyhledá dostupné zboží.

 

2. VLOŽ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU

Pokud sis vybral své zboží, vlož ho do košíku stisknutím tlačítka DO KOŠÍKU, čímž se automaticky vytvoří nový košík nebo zboží doplní do stávajícího košíku v pravém horním rohu stránky. Rovněž se ti zobrazí výsledná suma za zboží vloženo do košíku. Pomocí tlačítka POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE se dostaneš do dalšího kroku nákupu, kde si můžeš ještě upravit počet kusů jednotlivých produktů. Opětovným stisknutím tlačítka pokračovat v objednávce se dostaneš do nastavení platby a dopravy.

 

3. PLATBA A DOPRAVA

V tomto kroku si zvoľ ako chceš, aby sme ti tovar doručili a akou formou budeš platiť. Tovar zabalíme a odošleme, keď nám príde úhrada platby na náš účet (výnimkou je platba na dobierku). Stlač tlačítko pokračovať a dostaneš sa do predposledného kroku, kde si zadáš adresu doručenia. Ak si registrovaný užívateľ, stránka si tvoje údaje bude pamätať.

 

4. Doručovací údaje

Všechna pole označená hvězdičkou * je třeba vyplnit. V tomto kroku se můžeš ještě rozhodnout pro bezplatnou registraci, kterou získáš několik výhod. Pokud si už nakupoval na flexity.sk a si registrovaný uživatel, zobrazí se ti možnost přihlásit se a tvé údaje se doplní. Pokud chceš zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační adresa, zaškrtni políčko "Doručit na jinou adresu" a vyplň adresu, na kterou chceš, aby bylo zboží zasláno. Pokud nakupuješ na firmu, zaškrtni políčko "Objednávám na firmu" a doplň údaje firmy. Finální objednávku odešleš stisknutím tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU S POVINNOSTÍ PLATBY.

 

5. POTVRZENÍ DORUČENÍ OBJEDNÁVKY A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Jakmile nám přijde zpráva s tvou objednávkou do systému, dostaneš od nás automaticky generovaný e-mail o potvrzení, že nám byla tvá objednávka doručena. Pokud by si potvrzení nějakým nedopatřením nedostal, prosím napiš nebo zavolej nám a zkontrolujeme si to osobně. Následně ti od nás přijde ještě jeden e-mail s předmětem OBJEDNÁVKA POTVRZENÁ, který znamená, že zboží máme skladem, vše je v pořádku a zboží posíláme k tobě.