Časté chyby začátečníků při cvičení jógy

Jóga je opravdu pro každého. Ne každý však hned pocítí její benefity. Je třeba vědět správně cvičit s důrazem na dýchání, zarovnání v pozicích, správné napětí a uvolnění, tak abychom stále dokázali cvičit udržitelně a bezpečně. Důležité je nejen se dostat do pozice, ale stejně se umět bezpečně s dechem i vrátit nebo přesunout do následující sekvence.

Jóga by nám měla pomoci posílit a léčit tělo, ne způsobit zranění. Ze začátku můžeme cítit mírnou frustraci, že náš pokrok nejde tak rychle, jak bychom očekávali. Třeba jen trénovat trpělivost a raději vybudovat pevné základy a krok za krokem učit sebe i své tělo nové pozice. Často na hodinách vidno opakující se stejné chyby, proto bychom rádi poukázali na některé z nich a nasměrovali vás vrátit se opět ke zlepšení základů, které vám pomohou dosáhnout udržitelnou a bezpečnou praxi po dlouhá léta.

Věříme, že odměnou za tuto cestu bude silné, pružné zdravé tělo i duch :)

pes tvari dolu

joga cviky

pes tvari nahoru

jogove cviceni

joga pozice

jogove pozice

caste joga pozice

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení