Časté chyby začátečníků při cvičení jógy

Jóga je opravdu pro každého. Ne každý však hned pocítí její benefity. Je třeba vědět správně cvičit s důrazem na dýchání, zarovnání v pozicích, správné napětí a uvolnění, tak abychom stále dokázali cvičit udržitelně a bezpečně. Důležité je nejen se dostat do pozice, ale stejně se umět bezpečně s dechem i vrátit nebo přesunout do následující sekvence.

Joga by nám měla pomoci posílit a léčit tělo, ne způsobit zranění. Ze začátku můžeme cítit mírnou frustraci, že náš pokrok nejde tak rychle, jak bychom očekávali. Třeba jen trénovat trpělivost a raději vybudovat pevné základy a krok za krokem učit sebe i své tělo nové pozice. Často na hodinách vidno opakující se stejné chyby, proto bychom rádi poukázali na některé z nich a nasměrovali vás vrátit se opět ke zlepšení základů, které vám pomohou dosáhnout udržitelnou a bezpečnou praxi po dlouhá léta.

Věříme, že odměnou za tuto cestu bude silné, pružné zdravé tělo i duch :)

pes tvari dolu

joga cviky

pes tvari nahoru

jogove cviceni

joga pozice

jogove pozice

caste joga pozice