Tipy jak cvičit s jóga kolem

Jógové kolo je pomůcka která nám má pomáhat při otevírání hrudníku, ramen, zad a bederních flexorů. Slouží jako doplnění a zpestření klasické praxe jógy. Doporučuje se začít cvičit s kolem až po zvládnutí základních pozic, protože je třeba dostatečně ovládat své tělo a krajní polohy.

Ideální je mít dostatečně pevný core těla. Jógové kolo je efektivní pomůcka na budování síly středu těla, na prohloubení záklon, na zlepšení rovnováhy a můžeme ho využít i při stojkách na rukách. Cvičení s yoga wheelem má vynikající výsledky v léčbě problémů s rovnováhou, pohybovým aparátem, používá se pro zmírnění bolestí při ischiasu nebo třeba  hypertenzi pánevního dna. Poznejte i vy novinku, která má smysl.

 joga kolo wheel yoga

foto: Joga Wheel Bodhi Samsara | Flexity

Našli jsme pro vás několik ukázek jaké možnosti cvičení s jóga kolem nabízí:

 Inspirace najdete taky na: Pinterest

 

Zacvičte si s kolem doma spolu s oblíbenými yoga instruktorkami:

 

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení