Zdravá záda

Zdravá záda jsou často diskutovaným tématem. Problémy spojenými s pohybovým aparátem trpí především lidé se sedavým zaměstnáním, ale stále více i aktivní sportovci či dokonce děti. Bolesti zad jsou nepříjemné a umí nás často velmi potrápit, či dokonce „odstavit“ od běžného života a fungování.

Páteř je pilířem našeho těla a tak je třeba k ní i přistupovat. Nesprávné držení těla a sedavá práce mohou způsobovat bolesti zad, krční páteře a bolesti v kříži. Pravidelné cvičení pomáhá udržovat páteř v dobré kondici, uvolní svaly, odbourá bolesti v různých oblastech páteře jako jsou kříže, krk, lopatky, ramena a zlepší celkové držení těla.

Vyberte si z našich produktů a obsahu k tématu Zdravá záda:

PRODUKTY ZDRAVÁ ZÁDA SHOP

ČLÁNKY NA TÉMU

 

 

Posbírali jsme pro vás nejlepší produkty, články a videa o správných zásadách péče o pohybový aparát :)

JÓGA BLOKY

BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (2)

První a vcelku důležitou pomůckou je jóga blok nebo cihlička. Blok poskytuje pevnou oporu a pomocí zvýšení jedné části těla pomáhá prodlužovat a uvolňovat páteř.

 

POPRUHY NA CVIČENÍ A STŘEČINK

BLOGPOPIS1080x430nasirku2

Tradiční pomůckou je opasek, nebo jóga popruh. Popruh využijete k fixování, stabilizaci a přitahování při cvičení na páteř. Využití popruhu velmi dobře zkombinujete s bolstrem i bloky, kdy se potřebujete položit do určité pozice a setrvat déle, abyste se mohli věnovat jen svému dechu a uvolňování.

 

 

 FOAM ROLLER

BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (1)

Roller nebo i masážní válec je vynikající regenerační pomůckou při cvičení fasciální jógy, ale i na doma po sportu či namáhavém fyzickém výkonu. Fascia je tenká tkáň, která nám spojuje svaly. Pokud se naruší, ztuhne a slepí se. Roller je proto velmi efektivní způsob jak promasírovat ztuhlé fascie, svalstvo a zmírnit tak i následky po cvičení nebo úrazu.

BLOG: ZÁKLADNÍ CVIKY NA PĚNOVÝ MASÁŽNÍ VÁLEC NEBO FOAM ROLLER

 

MASÁŽNÍ A AKUPRESURNÍ POMŮCKY

BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (2)

Akupresurní podložka je ideálním domácím pomocníkem pro regeneraci, zmírnění následků stresu a celkové hloubkové uvolnění těla.

Fasciální masážní terapie je velmi často používaná masážní technika. Zaměřuje se na uvolnění svalového a šlachového aparátu, na uvolnění začátků a konců svalových úponů. Existuje celá řada pomůcek, které se používají ať při automasáži, nebo masáži jako takové.

BLOG: MASÁŽNÍ AKUPRESURNÍ PODLOŽKA POMÁHA NA BOLEST PÁTEŘE I NOHOU

  

JÓGA BOLSTER

BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (3)

Jóga bolster neboli válec je stále více a více oblíbená pomůcka mezi jogíny i ne-jogíny. Bolster poskytuje velmi dobrou oporu pro celou délku i šířku páteře. Díky tomu můžete pracovat na uvolňování napětí v oblasti páteře či hrudníku ve větším rozměru.

 

 

FEET UP A JÓGA KOLO

BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (4)

Vyzkoušejte si nové cvičební pomůcky Feetup. Skvělá pomůcka i pro ne-jogíny, kteří mají strach ze stojek či obrácených pozic.

Kolo na jógu je pomůcka která nám má pomáhat při otevírání hrudníku, ramen, zad a bederních flexorů. Slouží jako doplnění a zpestření klasické praxe jógy. Doporučuje se začít cvičit s kolem až po zvládnutí základních pozic, jelikož je třeba dostatečně ovládat své tělo a krajní polohy.

BLOG: TIPY JAK CVIČIŤ S JÓGA KOLEM

  

PILATES A REHABILITACE

 BLOGPOPIS1080x430nasirku2 (5)

Cvičební metoda Pilates byla založena hlavně na precizních a kontrolovaných pohybech v nedílném spojení s vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli. Pokud je pilates cvičen důsledně, zlepšuje flexibilitu, buduje sílu, rozvíjí kontrolu a vytrvalost v celém těle. Klade důraz na sladění, dýchání, rozvoj silného jádra a zlepšení koordinace a rovnováhy.

BLOG: POZNEJTE CO JE PILATES A ÚČINKY PRAVIDELNÉHO CVIČENÍ